Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Modelování predikce bankrotu MSP v prostředí států V4
Suchánek, Aleš ; Režňáková, Mária (oponent) ; Karas, Michal (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na konstrukci nového bankrotního modelu určeného pro malé a střední podniky v odvětví stavebního průmyslu v prostředí států Visegrádké čtyřky. První část práce je zaměřena na vymezení pojmů bankrot, bankrotní model a jejich zasazení do historického kontextu, následuje popis vybraných bankrotních modelů, stručná charakteristika stavebního průmyslu a analýza tohoto odvětví. V praktické části je testována spolehlivost vybraných bankrotních modelů a následně je zkonstruován nový bankrotní model.
Mzdy a ceny ve stavebnictví
Massabni, Raghid ; Aubusová,, Alena (oponent) ; Tichá, Alena (vedoucí práce)
Cílem mé diplomové práce s názvem Mzdy a ceny ve stavebnictví je představit způsoby odměňování, druhy mezd a postup výpočtu, a také představit druhy a formy cen i postupy při tvorbě ceny stavebního díla. Diplomová práce se skládá ze čtyř základních oddílů rozdělených do osmi kapitol a dalších podkapitol. V prvním oddílu Mzda jsou získané informace, týkající se mezd a stanovení druhů mezd. V druhém oddílu Cena se zaměříme na ceny obecně, jejich druhy a formy a ceny ve stavebnictví s rozpočty. V poslední části se zaměříme na příkladový položkový rozpočet rodinného domu,
Rozvoj marketingových aktivit firmy
Hlaváč, Michal ; Lády, Jiří (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou rozvoje marketingových aktivit společnosti Unistav a.s. Tato firma se zabývá obchodní a stavební činností. Teoretická část práce se zaměřuje na komunikační politiku, analýzu vnitřního a vnějšího prostředí firmy, analýzu marketingového mixu a návrhem marketingové strategie. V praktické části je zpracovávaná analýza stavebního trhu, analýza komunikační politiky firmy a návrh na změnu komunikační politiky firmy. Na základě výsledků analýzy vnitřního a vnějšího prostředí firmy a zhodnocení silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb, je navržena marketingová strategie pro firmu Unistav a. s.
Komunikace při vyjednávání stavební zakázky
Pelčák, Svatopluk ; Plesník, Zdeněk (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vytvořit a analyzovat marketingové výzkumy a následně posoudit jejich aplikaci do praxe. V teoretické části jsou vymezeny základní marketingové a komunikační znalosti spolu se stručným představením Baťovského Zlína a principů, které v tomto období Baťa využíval. V praktické části práce jsou definovány marketingové průzkumy včetně jejich vyhodnocení. Na základě těchto dat je pak závěrem práce představena koncepce. Hlavním důvodem k tvorbě koncepce je narůstající počet budov, které jsou opravovány bez ohledu na jejich historickou hodnotu a nařízení města. Tato koncepce si proto klade za cíl vytvořit alternativní plán - jak zachovat ojedinělý urbanistický charakter funkcionalistického zahradního města Zlín.
Vertikální analýza nákladů ve vybrané stavební společnosti
Kopecká, Světlana ; Kocourková, Gabriela (oponent) ; Vítková, Eva (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vertikální analýzou nákladů společnosti ZIPP Brno s.r.o. v letech 2017 až 2021 a získané hodnoty porovnává s celorepublikovým průměrem ve stavebnictví. Práce je rozdělena na dvě části. První část teoreticky charakterizuje stavebnictví, stavební podnik a účetní výkazy, popisuje finanční analýzu včetně vertikální analýzy a definuje a člení náklady. Druhá část představuje hodnocenou společnost ZIPP Brno s.r.o., předmět jejího podnikání a zpracovává vertikální analýzu jednotlivých nákladových položek, které následně porovnává s celorepublikovým průměrem ve stavebnictví.
Modelování predikce bankrotu MSP v prostředí států V4
Suchánek, Aleš ; Režňáková, Mária (oponent) ; Karas, Michal (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na konstrukci nového bankrotního modelu určeného pro malé a střední podniky v odvětví stavebního průmyslu v prostředí států Visegrádké čtyřky. První část práce je zaměřena na vymezení pojmů bankrot, bankrotní model a jejich zasazení do historického kontextu, následuje popis vybraných bankrotních modelů, stručná charakteristika stavebního průmyslu a analýza tohoto odvětví. V praktické části je testována spolehlivost vybraných bankrotních modelů a následně je zkonstruován nový bankrotní model.
Mzdy a ceny ve stavebnictví
Massabni, Raghid ; Aubusová,, Alena (oponent) ; Tichá, Alena (vedoucí práce)
Cílem mé diplomové práce s názvem Mzdy a ceny ve stavebnictví je představit způsoby odměňování, druhy mezd a postup výpočtu, a také představit druhy a formy cen i postupy při tvorbě ceny stavebního díla. Diplomová práce se skládá ze čtyř základních oddílů rozdělených do osmi kapitol a dalších podkapitol. V prvním oddílu Mzda jsou získané informace, týkající se mezd a stanovení druhů mezd. V druhém oddílu Cena se zaměříme na ceny obecně, jejich druhy a formy a ceny ve stavebnictví s rozpočty. V poslední části se zaměříme na příkladový položkový rozpočet rodinného domu,
Komunikace při vyjednávání stavební zakázky
Pelčák, Svatopluk ; Plesník, Zdeněk (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vytvořit a analyzovat marketingové výzkumy a následně posoudit jejich aplikaci do praxe. V teoretické části jsou vymezeny základní marketingové a komunikační znalosti spolu se stručným představením Baťovského Zlína a principů, které v tomto období Baťa využíval. V praktické části práce jsou definovány marketingové průzkumy včetně jejich vyhodnocení. Na základě těchto dat je pak závěrem práce představena koncepce. Hlavním důvodem k tvorbě koncepce je narůstající počet budov, které jsou opravovány bez ohledu na jejich historickou hodnotu a nařízení města. Tato koncepce si proto klade za cíl vytvořit alternativní plán - jak zachovat ojedinělý urbanistický charakter funkcionalistického zahradního města Zlín.
Rozvoj marketingových aktivit firmy
Hlaváč, Michal ; Lády, Jiří (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou rozvoje marketingových aktivit společnosti Unistav a.s. Tato firma se zabývá obchodní a stavební činností. Teoretická část práce se zaměřuje na komunikační politiku, analýzu vnitřního a vnějšího prostředí firmy, analýzu marketingového mixu a návrhem marketingové strategie. V praktické části je zpracovávaná analýza stavebního trhu, analýza komunikační politiky firmy a návrh na změnu komunikační politiky firmy. Na základě výsledků analýzy vnitřního a vnějšího prostředí firmy a zhodnocení silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb, je navržena marketingová strategie pro firmu Unistav a. s.
Rekonstrukce a modernizace šumavské hájenky na malý penzion.
PŘEDOTA, Ondřej
Diplomová práce se zabývá vypracováním návrhu projektové dokumentace pro stavební povolení. V podrobnějším znění se jedná o rekonstrukci a modernizaci šumavské hájenky v polesí Lesní správy na malý penzion řešeným na konkrétním pozemku ve Zdíkově, malé obci na samém okraji CHKO Šumava. Technické požadavky pro tyto stavby jsou zaznamenány v úvodní rešerši. Ta společně s nimi popisuje jednotlivé body související s tímto tématem. Každá stavba v této lokalitě je spjata s venkovským prostředím a může výrazně ovlivňovat vzhled původní zástavby a životní podmínky. Proto je posouzeno, zda bude sloužit navrženému účelu tam kde je postavena či v jiné atraktivnější lokalitě. Vše je shrnuto do SWOT analýzy rozlišující silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Pro toto zhodnocení je velmi důležité znát danou oblast, která je charakterizována ze tří hledisek, a to z hlediska kulturního, přírodního a historického.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.